سلام

یکی دیگه از موضوعاتی که همیشه برام جالب بوده مسأله بشقاب های پرنده و موجودات فضایی هستش . مشاهده اجسام پرنده ناشناس توی آسمون تاریخچه دیرینی داره و از دیرباز برای انسان ها در هاله ای از ابهام قرار داره . دوره جدید تماس با موجودات فضایی از سال 1947 و همزمان با سقوط یکی از اونها توی شهر روزول ایالت نیومکزیکو شروع شد . اون سال مردم محل ادعا کردن که بشقاب پرنده رو دیدن و چند تا از ساکنانش رو هم زنده به دست آورن که با مداخله ارتش آمریکا و بردن همه چیز به منطقه 51 ( یه منطقه مخفی توی آمریکا که ادعا میشه فعالیت های محرمانه فضایی اونجا دنبال میشه ) و اعلام اینکه اون جسم یه بالون هواشناسی بوده ، قائله خاتمه پیدا کرد .

چند سال بعد(در سال1979میلادی) یه سروان نیروی هوایی آمریکا که از نزدیک اون بشقاب پرنده رو دیده بود اعلام کرد که اون جسم نه بالون بوده و نه موشک و موادی که از اون به دست آوردیم با اینکه از یه کاغذ فویل هم باریک تر بودن اما نه میشد گرم شون کرد و نه شکل بهشون داد و نه سوراخ شون کرد که باز ارتش آمریکا همه چیز رو تکذیب و اون سروان رو هم سربه نیست کرد و باز همه چیز فراموش شد.


سالها بعد یکی از کارکنان منطقه51 فیلمی رو بیرون داد که نشون میداد چند تا جراح در حال عمل کردن یه موجود فضایی هستن . این آدم که از ترس جونش نخواست اسمش فاش بشه فیلم رو به شبکه فلاش اسکای داد و خودش جیم شد . پخش این فیلم توی آمریکا جنجال های زیادی رو به دنبال داشت تا اینکه باز ارتش مداخله کرد و همه چیز رو ماست مالی کرد .

بعد از اون باز گزارشات تماس با بشقاب های پرنده تو سرتاسر دنیا ادامه داشت تا مهم ترین شون توی ایران و در سال 1355 اتفاق افتاد . خلبان پرویز جعفری اون شب عجیب تونسته بوده بشقاب های پرنده رو از نزدیک ببینه و تعقیب شون کنه ، اما وقتی که از 40 کیلومتر نزدیک تر شده بود بهشون همه ابزار های الکتریکی هواپیماش خراب میشن و مجبور به فرود میشه . برای خوندن شرح ماجرا میتونین اینجا کلیک کنین .

بعد از اون دیگه خبر خاصی توی ایران نبود تا اینکه با واژه تازه ای مواجه شدیم « اشیاء نورانی »( نمیدونم چرا یاد واژه حرکات موزون افتادم که به جای رقص ازش استفاده میکنن اینها) این بار هر چند وقت یه بار توی اخبار ایران این جمله به گوش میرسید : مشاهده اشیاء نورانی درآسمان فلان جا . این فلان جا عمداتاً : تبریز ، قزوین ، اردبیل و تهران بودن تا اینکه در سال 82 توی بوشهر یه شهروند عادی موفق شد با موبایلش فیلمی از اونها بگیره که برای دیدن فیلم میتونین اینجا کلیک کنین . البته در مورد این فیلم گفته میشه که ممکنه یه هواپیمای جاسوسی آمریکایی بوده باشه و یا هر چیز دیگه ای و چندان قابل اطمیان نیست .؛جدید ترین این خبر ها مربوط به دیده شدن 13 تا بشقاب پرنده توی انگلیس هستش که با دهن لقی یکی از افسران نیرو هوایی اونجا لو رفت و برای دیدن فیلم و خبرش میتونین اینجا کلیک کنین .

البته همین چند روز پیش این موجود عجیب هم توی پاناما پیدا شده و الان دارن روی اون کار میکنن . هر چند کمی شبیه یکی از گونه های پستانداران میمونه و احتمال اینکه یه نوع جهش یافته از گونه ای از پستانداران باشه وجود داره .


و ماه پیش این موجود فضایی هم توی مکزیک توسط یه کشاورز احمق کشته شده ، البته خوشبختانه جسدش دست دانشمندان رسیده و بعد از کلی آزمایشات معلوم شده که DNA اون با هیچ موجود زنده ای سازگاری نداره .

در حالی که سرویس های جاسوسی آمریکا و روسیه به شدت در حال تحقیق روی این موضوع بودن و هر کدوم بشقاب های پرنده رو نوعی هواپیمای جاسوسی طرف مقابل تلقی میکردن این بار سر و کله« حلقه های کشتزار» پیدا شد و همه معادلات رو به هم زد . حلقه های کشتزار تصاویر عجیبی هستن که بر اثر امواج مایکروویو با منشأ فرازمینی و با دقت میکرونی روی کشتزار های گندم به وجود میان و حاوی پیام هایی برای بشریت هستم . جالب اینجاست که در ظرف مدتی کمتر از 5 دقیقه در مساحتی در حدود چندهزار متر مربع تشکیل میشن و بعد از چند روز هم خود به خود از بین میرن ، و جالب تر اینکه اکثر طرح های باستانی که توی اهرام مصر و حتی کتیبه های بیستون و باقیمونده های تمدن اینکا هم هستش رو دارن ، برای نمونه میتونین اشکال زیر رو نگاه کنین و یا برای دیدن همه شون میتونین اینجا کلیک کنین .


این طرح دقیقاً روی پلاک همسر فرعون بوده 2002 آلمان.

تصویر یک آدم فضایی که باعث ترس ارتش آمریکا شد 2003 آمریکا.

تصویر یک پلاک باستانی مربوط به تمدن اینکاها آلمان 1992.



از همه جالب ترش اینه که دقیقاً همین طرح رو توی پاسارگاد و اکثر سنگ نوشته های دوران هخامنشی میشه دید انگلیس1998یه سری شون رمز گشایی شدن و دانشمند ها تونستن الفبای اینها رو کم و بیش کشف کنن . توی اینها از فرمول آب تا ستاره داوود ، از نقش های باستانی تا نقشه کهکشان ها ؛ تقریبا همه چیز رو میشه دید . برای من که خیلی جالب بود ، شما چی فکر میکنین ؟



با درود و سپاس فراوان : شهرام

برخی منابع :http://ufos.about.com/
http://ufolove.wordpress.com/
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1336870.ece
http://www.youtube.com/watch?v=-qPutAg6N1E
http://sepidfam.com/?p=168
http://www.yozarsif.com/Detail.aspx?q=11387111512448&s=0319
http://www.hupaa.com/Data/P00335.php
http://farangi.blogspot.com/2008/06/13.html
http://news.hrcglobal.net/modules/news/article.php?storyid=170
http://www.arvah.org/index.php?topic=14828.msg63729;topicseen
http://metaphysics.mihanblog.com/post/83
http://www.cloob.com/club/post/show/clubname/vector/topicid/630770/curpage/2

53 نظر:

  1. آقا شهرام مثل ایکنه جدی جدی از سیاست کشیدی بیرون و فرو کردی تو آدم های فضائی

    پاسخحذف
  2. به بلاگ جدیدم سر نمی زنی ؟
    قهر می شم ها
    :-(

    پاسخحذف
  3. عالی و قابل استفاده بود . منم زیاد به اینجور مسایل و ماورالطبیعه علاقه داشته و میخونمشون . دست مریزاد شهرام جان

    پاسخحذف
  4. معماي حل نشده موجودات فضايي كه اخبار و اطلاعاتش همه در حد شايعه است و اصلا معلوم نيست چي را بايد باور كرد و چي را نبايد باور كرد. ولي تحقيق خوبي كردي و معلومه كه وقت و حوصله براش گذاشتي.

    پاسخحذف
  5. سلام شهرام جان
    مطلبت رو خوندم.
    اما يه نمكي برام قابل قبول نيست.
    چرا بايد اين موجودات كج و معوج چنين دم و دستگاهايي داشته باشند!
    فكر مي كنم اين عكس ها همه از فيلم هاي فضايي برداشته شده.
    اگر هم اين طور باشه كه اين ها وجود دارند بايد زودي برگردند چون داداششون تازه از نيويورك برگشته

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  7. سلام آقاي بيطار
    ممنون از پست تازه تون.ولي توي اين جور موضوعات هر چقدر مطلب ميخوني و ميشنوي كنجكاوي و عطشت بيشتر ميشه و موضوع پيچيده تر.آدم كلافه ميشه مطلب عكس تصوير كتاب ..........ولي بازم چيزي برات حل نميشه.يعني موجودات فضايي واقعا وجود دارند؟؟؟كجا؟؟؟چي ميخورن؟؟؟چه فرقي با ما دارن؟؟؟چرا خودشونو نشون نميدن؟؟؟؟؟و هزار و يك سوال ديگر.
    يا اينكه ميگن اونايي كه توي مثلث برمودا گم شدن توسط همين آدم فضايي ها ربوده ميشن خوب چرا اونجا؟اگه بخوان بدزدن هر جاي دنيا ميشه اين كارو كرد................چرا نميان...همينجوري پيش برم بايد تا خود صبح سوال بپرسم

    پاسخحذف
  8. جالب بود خيلي .ممنون از لينكهايي كه دادين

    پاسخحذف
  9. شهرام جان سلام، شناسه کاربری شما در بالاترین داری یا نه؟ اگر داری همین جا لطفا ذکر شود.

    پاسخحذف
  10. جالب بود......هرچند نمیدونم چرا نمیتونم وجود آدم فضائی ها و موجودات دیگر را در سیار های دیگه رو باور کنم

    پاسخحذف
  11. kheili jaleb bood.manam mese to asheghe mabahese injooriam :)

    پاسخحذف
  12. آقا من که واقعا حیرت زده هستم

    بعضی وقتا آدم حرفی برای گفتن نداره

    باید صبر کرد تا شاید در آینده هجوا سوالامون رو بگیریم

    پاسخحذف
  13. با «انار» موافقم
    از این مبحث هاس که هرچی بیشتر بری تو عمقش بیشتر نتیجه نمی گیری! از بس که مدارک ناقصه
    :(

    ولی خب از موضوعات جالب برای منم هست
    مخصوصاً از این جهت جالبه که ناسا و این جور جاها سعی در ماست مالی کردنش دارن! همین نشون میده که واقعاً یه چیزی هست! حالا ممکنه بحث سفینه فضایی و موجودات فرازمینی نباشه، ولی می تونه نمونه هایی از تحقیقات پنهان خودشون باشه

    پاسخحذف
  14. salam shahram jan
    in mozo hamihe mesle ye raaz bude, tu ye barname didam ke mioft in ashkale tu keshtzarha tavasote kangroha skhte mishe,ama engar nghashiye kangorha hambadak nistesh ;)
    adele)adi)

    پاسخحذف
  15. سلام
    من متن را گذاشتم لينكش هم http://www.alienshift.com/id33.html در گوگل ترجمه كرد ولي خوب نشد اگر ميتوني ترجمه كن خيلي جالبه از همه چيز مطلب داره ملاقات با فضايي ها زنده ماندن هيتلر و موضوعاتي راجع به ايران كه من نفهميدم.
    اين پستت هم جامع بود.

    پاسخحذف
  16. راجع به این قبلا خوندم
    اون عکس های مربوط به کشتزار ها که تعداد خیلی زیادیش رو دیدم تا به حال
    اون ها خیلی خیلی جالبند
    شک هم ندارم که در پهنه ی گیتی به جز ما جانداران بی شمار دیگه ای وجود دارند
    حالا کجا و تو کدوم کهکشان رو کسی نمی دونه
    اما احتمال وجود سیارات دیگه ای مثل زمین به نسبت پهنه ی کل کائنات عدد کوچکی نبود که یادم نیست
    اما این عکس ها که از آدم فضایی ها مثلا درز می کنه به بیرون
    این ها به نظرم هیچ کدوم واقعی نیستند
    موجودات دیگه در جاهای دیگه
    نمی تونن انقدر ناقص به نظر برسند

    پاسخحذف
  17. اينكه بشر به اين باوره كه فقط خودش وجود داره خيلي خودخواهانس.ولي جون من بيا و بيخيال اين جور مسائل شو،هنوز من تو وحشت موجودات غير ارگانيكم هنوزم نفهميدم اونشب كي تو صورت من فوت كرد؟!!!!


    حامد قاضي فاضلي

    پاسخحذف
  18. جالب بود بی نظیر بود ..همیشه مطالبت کافی و راضی کننده اس.
    من بدون پرداختن به هیچ دلیل علمی حضور موجودات فضایی رو در جایی از کهکشانها قبول دارم. و این حس قویتر از محکمترین دلایل علمی ست.
    اما اگر بخواهیم منطقی هم بهش فکر کنیم اثباتش خیلی اسونه. وقتی موجودی کم هوشتر از انسان(مثل جانوران ) هست پس هوشمندتر از انسان هم هست که میتونه مثل اب خوردن بر محدودیت های زمینی فائق بیاد و بره جایی دورتر و به نظر خودش بهتر 

    پاسخحذف
  19. سلام...راستش اين براي من هم يه سوال بوده هميشه...مخصوصا اينكه براي منم اين تصاوير گندمزار همراه با توضيحاتي به ايميلم فرستاده شد....و خيلي جالبه كه اونا چرا اصلا گندمزار رو براي پيامشون انتخاب مي كنن؟؟؟؟چرا مثلا نرفتن توي يه كوير يا حتي روي سنگ حك كنن پيامشون رو؟؟؟؟و اونا مي تونن چه پيامي داشته باشن يا چرا زياد راجع به اونا صحبتي نمي شه و مي ترسن از فاش شدن اينجور مسائل؟ و هزاران سوال ديگه.....
    چرا براي سفرهاشون از بشقابهاي پرنده استفاده مي شه و چرا شكلش بايد حتما دايره اي شكل باشه با چراغاي چشمك زن؟؟؟؟:دي
    گاهي مي شه به خيلي چيزا فكر كرد....

    پاسخحذف
  20. سلام شهرام جون بالاخره آپا کردی.با همون موضوعات خوبی‌ که من دوست دارم.. مگر می‌شه در جهان به این عظمت ما تنها باشیم؟ اون هم اینقدر ناقص عقل و وحشی.. تازه من معتقدم ما زمینی‌‌ها هم ساختهٔ دانشمند‌های فضایی هستیم.. که البته گلاب به روی شما ۱ گ..آ‌ی خوردن و توش موندن.. به نظرم زمین ۱ آزمایشگاه بوده واسه بوده واسه همین هم اول دایناسورها بودن بعد ما.. آخه اگه بگیم خدا که خیلی‌ مسخره است.. چه لزومی داشته خدا که میتونه کهکشان رو بسازه بیاد دایناسور درست کنه بعد هم ما رو برای اینکه امتحان بشیم؟ اهرام مصر هم کار اونهاست.. نه فقط اهرام که خیلی‌ علامت‌های دیگه.. مایاها و کشور پرو فکر می‌کنم برای تحقیق و باور اینها بهترین هستن.

    پاسخحذف
  21. سلام
    خوبید شما
    دستت درد نکنه با این پست زیبایی که گذاشتی جدا من خیلی دلم میخواست در مورد این به قولا آدم فضایها بدونم و میشه گفت با عکسها و نوشته های شما کمی بیشتر دونستم
    به امید دیدار

    پاسخحذف
  22. سلام آقا شهرام

    خوشحالم که مطالب براتون جالب بوده و بیشتر خوشحال میشم اگر در وبلاگتون ازش استفاده کنید. من هم لینک کردم شما رو و در مورد عکسها هم چشم. ممنون که اطلاع دادید . حتما سر فرصت اونها رو هم درست می کنم. در ضمن مطالب وبلاگ خودتون هم خیلی فوق العادست.
    من هم از آشنایی با شما خوشوقتم.

    پاسخحذف
  23. سلام

    آقای بیطار خسته نباشی.آقا من هنوزم با این بلاگفا و انتقالش گیرم !!

    سایت ورد پرس تو بلاگ اسپات توایران کار نمی کنه.با فیلتر شکنم می زنم نمی دونم چرا گیر میکنه وسطش.یعنی فیلتر شکن ارتباطش با سرور قط میشه.خلاصه کلی وقت صرف کردم اخرشم نتونستم فایل برون ریزی شده از ورد پرس رو به بلاگ اسپات تبدیل کنم.به ذهنم رسید شما که حارج از ایرانی می تونی اون فایل 370 کیلو بایتی رو به راحتی تبدیل کنی و برای من ای میل کنی.البته می دونم دردسر خودش رو داره ولی ممنون میشم اگه اینکارو برام بکنید.نمی دونم ولی اگر می تونید این کارو بکنید لطف کنید آدرس ای میلتون رو بدید تا من فایل رو براتون ارسال کنم.اگه راه حل بهتری دارید ممنون میشم کمکم کنید.البته فقط من نیستم و چن تا از دوستامم منتظرن تا ببینن واقعا می شه از بلاگفا به بلاگ اسپات مهاجرت کرد !! یا نه.

    با تشکر

    پاسخحذف
  24. راجع به مطلب اخرتون هم باید بگم فوق العاده بود.اون فیلمی که تو بوشهر گرفته بودن که خیلی عجیب بود و من قبلا دیده بودمش.به هر حال می تونست مربوط به مسایل جاسوسی و نظامی باشه.اگه نبود چرا اطلاع رسانی درستی نشد؟؟نکنه واقعا موجودات فضایی به ما حمله کنن !!! ممکنه واقعا خبرایی پشت پرده باشه کسی صداش در نمی یاد.از امرکیایی جماعت هیچ چیز بعید نیست !

    پاسخحذف
  25. سلام شهرام جان مرسی‌ از محبتت.داداش این کد html رو نمیتونم برات بفرستم اینجا پذیرفته نمیشه.لینکی‌ هم از آهنگ ندارم شرمنده.

    پاسخحذف
  26. من که این پست رو قبلا خونده بودم

    اما اون قسمت که زده بود کشته بود کشاوزه خب دایی چرا فحش میدی

    منم بودم جیغ میزدم میگفتم دایی بیا این و بکش تو هم جو گیر می شدی مثل مارمولک این و میکشتی لول

    خدایشش خیلی ترسناکه قیافه شون

    پاسخحذف
  27. سلام آقاي بيطار
    حالتون خوبه؟چند وقتيه از شما خبري نيست.كمي تا قسمتي نگران شديم

    پاسخحذف
  28. سلام

    همون طور که گفتم بلاگفا رو در ورد پرس درون ریزی کردم.بعد ورد پرس رو برون ریزی کردم.ولی نتونستم ورد پرس رو به بلاگر تغییر بدم.چون سایتش توایران کار نمی کنه.

    به هر حال فایل رو به آدرس ای میلتون ( نادری 59 ) ارسال کردم.

    پیشاپیش از لطفتون سپاسگزارم.

    پاسخحذف
  29. شهرام جان ممنونم از لطف بی دریغت.کار من رو راه انداختی .

    فقط یه سوال.من فایل 500 کیلو بایتی رو ایمپورت کردم و با توجه به نت دایال آپیم !!! حدود یک ساعت منتظر موندم تا ایمپورت بشه.ولی نشد !فایل رو اوپن کردم و دیدم مطالب ظاهرا درسته.به نظرت اشکال از کجا می تونه باشه؟چون من وقتی روی ورد پرس ایمپورت می کردم چن دقیقه بیشتر طول نکشید.

    چه کار میشه کرد؟!

    پاسخحذف
  30. راستی این انتقال منم شده شاهنامه ی فردوسی !!

    حتما اگه درست بشه یه پست اساسی راجع بهش می نویسم!!

    پاسخحذف
  31. سلام
    ميخواستم در وبلاگ بغض 30 ساله نظر بگذارم نميشه .لطفا راهنمايي كنيد.

    پاسخحذف
  32. جالب بود و خواندنی.

    زحمت زیادی کشیدی و دستت درد نکنه.

    پاسخحذف
  33. سلام

    آقا شهرام بحث اینجاست که اصلا فایل ایمپورت نمیشه.شاید یه کم تجربه ام کم باشه اما خنگ که نیستم !!

    شاید مشکل اینه که بلاگر تو ایران اجازه ی ایمپورت نمی ذاره.البته به هر حال این یه حدسه.من که عقلم به چیز دیگه قد نمیده.شایدم باید بیشتر از یک ساعت و خورده ای منتظر ایمپورت می موندم !ولی از دو چیز مطمئنم.اینکه فایل اصلی کاملا سالمه و دوم اینکه منطقی نیست بیشتر از یک ساعت یک فایل 500 کیلیو بایتی حتی با سرعت دایال آپ ایمپورتش طول بکشه.من حدسم اینه که می تونه محدودیت خود بلاگر باشه.

    به هر حال با فیلتر شکن هم تست می کنم و اگه نشد ظاهرا آخرین راه اینه که شما خودتون این کارو بکنید ! یعنی من گذرواژه یوبلاگم رو می دم خدمتتون و شما از حارج از ایران لطف می کنی و فایل رو در وبلاگ من ایمپورت می کنی.و اگه این کار و راه حل اخر هم جواب نداد ازتون می خوام با من همکاری کنید تا سایت گوگل رو منفجر کنیم !!!!

    دینامیت هاش هم با من.فقط اولش باید لری پیج و سرگی برین رو پیدا کنم و هر دوشون رو خفه کنم !!

    برم ببینم چی کار می تونم بکنم !

    فعلا !

    پاسخحذف
  34. سلام

    آقا هر کاری کردم جواب نداد.

    من رمز وبلاگم رو براتون ارسال می کنم به آدرس نادری 59.شما لطف کنید و از اونجا درون ریزی رو انجام بدید.من بعدا پسورد وبلاگم رو بعدا عوض می کنم.

    با تشکر

    پاسخحذف
  35. سلام
    ممنون از نظرت.در قسمت ورد پرس براي نظر مشكل اينه كه قبول نميكنه آدرسو وارد كنم.

    پاسخحذف
  36. مطمئنم هنوز زیونی اختراع نشده که من بتونم با اون زبون پاسخ تمام محبت هاتون رو بدم!

    فقط می تونم بگم چاکریم !

    با تشکر

    پاسخحذف
  37. ولی نتونستم بفهمم مشکل از کجا بوده که من نمی تونسم فایل رو ایمپورت کنم.

    اشکال نداره دفعه ی بعد !!

    پاسخحذف
  38. عسیس دل عمولی تو گول این ناصر اشجاری رو نخور همین آدم فضائیها حالشون بیشتره:D

    پاسخحذف
  39. خیلی با حال بود خوشم اومد. من از این موضوع ها خوشم میاد
    به بلاگ من سر بزنید هر چند تازست

    پاسخحذف
  40. سلام شهرام عزیز
    من وبلاگم را اکسپورت کرده ام . ولی متاسفانه نمیتونم مطالب رو داخل بلاگر بیارم . ممنون خواهم شد راهنمایی ام کنید . البته در صورت امکان از طریق ایمیل اینکار رو انجام دهید . راستی حدود دوازده ساعت صبر کردم تا از طریق خود بلاگر اینپورتش کنم که بالاخره نتیجه نگرفتم متاسفانه


    با مهر : صادق اهری

    پاسخحذف
  41. سلام...ممنون از حضور همیشگیت....
    یه توضیح اینکه من در زمینه ای شرکت نکردم.....همه ی وبلاگهای بانوان و کودکان در این نظر سنجی هستن....یعنی می شه بهشون رای داد.....من فقط لینک رو گذاشتم که بقیه برن و در این نظر سنجی شرکت کنن.....آخه تعداد رای ها تعیین کننده هست....

    پاسخحذف
  42. سلام.
    اون عكس از سايت وزارت اطلاعات فرانسه و تائيد شده ميباشد.عكس fakeزياده ولي من صحتش را بررسي ميكنم.

    پاسخحذف
  43. Great Blog! How Can I Translate This Post In English.

    پاسخحذف
  44. Great Blog! How Can I Translate This Post In English.

    پاسخحذف
  45. سلام
    ميخواستم در وبلاگ بغض 30 ساله نظر بگذارم نميشه .لطفا راهنمايي كنيد.

    پاسخحذف
  46. سلام
    خوبید شما
    دستت درد نکنه با این پست زیبایی که گذاشتی جدا من خیلی دلم میخواست در مورد این به قولا آدم فضایها بدونم و میشه گفت با عکسها و نوشته های شما کمی بیشتر دونستم
    به امید دیدار

    پاسخحذف
  47. سلام شهرام جون بالاخره آپا کردی.با همون موضوعات خوبی‌ که من دوست دارم.. مگر می‌شه در جهان به این عظمت ما تنها باشیم؟ اون هم اینقدر ناقص عقل و وحشی.. تازه من معتقدم ما زمینی‌‌ها هم ساختهٔ دانشمند‌های فضایی هستیم.. که البته گلاب به روی شما ۱ گ..آ‌ی خوردن و توش موندن.. به نظرم زمین ۱ آزمایشگاه بوده واسه بوده واسه همین هم اول دایناسورها بودن بعد ما.. آخه اگه بگیم خدا که خیلی‌ مسخره است.. چه لزومی داشته خدا که میتونه کهکشان رو بسازه بیاد دایناسور درست کنه بعد هم ما رو برای اینکه امتحان بشیم؟ اهرام مصر هم کار اونهاست.. نه فقط اهرام که خیلی‌ علامت‌های دیگه.. مایاها و کشور پرو فکر می‌کنم برای تحقیق و باور اینها بهترین هستن.

    پاسخحذف
  48. salam shahram jan
    in mozo hamihe mesle ye raaz bude, tu ye barname didam ke mioft in ashkale tu keshtzarha tavasote kangroha skhte mishe,ama engar nghashiye kangorha hambadak nistesh ;)
    adele)adi)

    پاسخحذف
  49. شهرام جان سلام، شناسه کاربری شما در بالاترین داری یا نه؟ اگر داری همین جا لطفا ذکر شود.

    پاسخحذف
  50. معماي حل نشده موجودات فضايي كه اخبار و اطلاعاتش همه در حد شايعه است و اصلا معلوم نيست چي را بايد باور كرد و چي را نبايد باور كرد. ولي تحقيق خوبي كردي و معلومه كه وقت و حوصله براش گذاشتي.

    پاسخحذف
  51. عالی و قابل استفاده بود . منم زیاد به اینجور مسایل و ماورالطبیعه علاقه داشته و میخونمشون . دست مریزاد شهرام جان

    پاسخحذف