یکی از موضوعاتی که از بچگی برام جذابیت داشته اهرام مصر بوده و هست . چند وقت پیش تو یکی از برنامه های علمی کانال های ترکیه یه محقق وارد هرم بزرگ شد و تصاویری رو نشون داد که شبیه هلیکوپتر و تانک و زیردریایی بود، با نشون دادن اون عکس ها این فرضیه بین دانشمند های ترکیه شکل گرفته بود که احتمالاً مصری های باستان ابزاری داشتن که آینده رو میتونستن باهاش ببینن و یا اون زمان ها همچین تکنولوژی وجود داشته .

اون شب به قدری هیجان زده شده بودم که فرداش اومدم پای گوگل و هرچی عکس و مطلب راجع بهش میتونستم پیدا کردم ، این عکس همون قسمتی هستش که شبیه هلیکوپتر میمونه

تا جایی که من فهمیدم قدمت این بنا ها به 5000 سال پیش میرسه و تا سال 1800 و خورده ای که برج ایفل درست شد بلند ترین بناهای ساخت بشر بودن در مورد طرز ساخت شون هم نظریه های متفاوتی وجود داره . بعضی ها معتقدن که صد هزار تا کارگر در طول 25 سال کار مداوم این سنگ ها رو از جاهای مختلف اونجا آوردن و روی هم سوار کردن که طبق تحقیقات فهمیدن اون زمان به هر کارگری به عنوان غذا 100 گرم پیاز و یه قرص نون میدادن که حساب کردن دیدن میشه ماهی 300 تن پیاز که با شرایط اون زمان تولید و واردات همچین مقدار پیازی غیر ممکن به نظر میومده .

از طرف دیگه یه سری فکر میکنن که این سنگ ها در واقع سنگ نیست و حاصل فعل و انفعالات شیمیایی هستن و یه جور رسوب هستن و یه چیزی تو مایه های گچ و سیمان که اون هم باز مورد تأیید نیست .

یه سری معتقدن که این سنگ ها رو با نیروی صوت بلند کردن و با تولید یه جور دستگاه که یه طول موج خاصی میداده موفق شدن بر جاذبه غلبه کنن . اما خوب امروز که امروزه هم هنوز بشر نتونسته همچین دستگاهی درست کنه . و آخرین دسته هم فکر میکنن که با نیروی ذهن و تمرکز و این جور حالت ها اون سنگ ها رو روی هم سوار کردن که این خودش هم باز خیلی دور از منطق به نظر میرسه ، نظریه های دیگه هم وجود داره که هیچ کدوم مورد تأیید نیست.

راه تولید شون هر چی بوده و از هر طریقی که این کار رو انجام دادن هنوز که هنوزه راز تولید این بناها برای بشر مبهمه و یکی از عجایب هفتگانه هستن . با این همه پیشرفت در علم و تکنولوژی هنوز نتونستیم چیزی مثل اینها تولید کنیم و با این عظمت . (9 برابر یه زمین فوتبال)
با درود و سپاس فراوان : شهرام

59 نظر:

  1. یه جایی خوندم که حتی مواد غذایی هم داخلشون فاسد نمی شده.

    انگاری بشر تو یه دوره به شدت پسرفت کرده و دوباره داره از صفر شروع می کنه یا حداقل تو بعضی از علوم داره از صفر شروع می کنه.

    ....

    مهمون ناخوانده بودم ببخشید

    ;-)

    پاسخحذف
  2. salam.mersi az in matlab.
    etefaghan yeki az jazzab tarin masayele zehni manam boode in ghazie.
    didane hamin 1matlab kafi bood ta dar weblogam linket konam.
    ye sari ham be man bezn.

    پاسخحذف
  3. کاش وقت داشتم بخونم...باید به همه سر بزنم و بگم...شرمنده...:((
    این پیام رو زود خصوصی کنید
    سلام...توحید برای من ایجاد مزاحمت کرده.....و عکسی از وبلاگ تخریب شده ی من توی یه دامین دیگه درست کرده......نظراتی که می ذاره با این ip هست که مال زنجان هست::: http://whois.domaintools.com/78.38.34.20

    [IP: 78.38.34.20 ] این ای پی اونه...
    ....به اون وبلاگ نرید.....از طریق لینکتون به وبلاگ من بیاید
    فعلا به مدیریت پرشین بلاگ گزارش کردم تا پیگیری کنه....ای پی توحید مال زنجان هست....وبلاگ من پابرجاست.....آدرسش رو بعد از مدتی عوض می کنم و اطلاع می دم......تا یک هفته مزاحم وبلاگاتون نمی شم.....هر کس دیگه به اسم من نظر گذاشت اونه.....دوستتون دارم و بای تا هفته ی دیگه....راستی آخرین پست من«یاد» هست......اون آدرسی که اون و به اسم من می ذاره اشتباهه...از طریق لینکتون بیاید وبلاگ من
    ای پی من اینه:[IP: 89.165.63.81 ] که از شیراز هستم

    پاسخحذف
  4. mmmm.be nazare man ke danesh va agahie oon zaman balatar az alane ma boode va dar yek dore hameye elme bashar az dast rafte va ma alan taze darim zoor mizanim ke be jai beresim ke ajdademoon salha ghabl residan

    پاسخحذف
  5. سلام به شهرام عزیز
    واقعا عجیب و باور نکردنیه!
    و تاسف بار تر از همه اینه که از اون گذشته های دور تا حالا پیشرفت انسان هر چقدر هم که چشمگیر باشه در زندگی مردم عادی که در واقع علم به خاطر اونهاست نمود چندانی نداره و زندگی انسانهای معمولی ( عوام) فرق زیادی با انسانهای نخستین نداره . یعنی این تقصیر سیاستمداران دنیاست یا اصولا دانش و دانشمندان کوتاهی کردند؟
    از اطلاعات جالب و بلاگ قشنگت ممنونم

    پاسخحذف
  6. خیلی جالب بود قضیه ی نقض هلیکوپتر و زیر دریایی رو نمیدونستم واقعا عجیبه که بعد از اینهمه سال دانشمندا نمیدونن اونا چیکار کردن

    ممنون

    پاسخحذف
  7. کاش اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن وجود داشت چون بی اطلاعی شیر کردن نمیخواد!

    پاسخحذف
  8. salam
    khobi
    khasteh nabashid
    matalebet zibai bod inghadr delam mikhad beram mesr va in ahram ro bebinam ke khoda midoneh
    agar yek roz az omram ham baghi mondeh basheh akhar miram
    kheyli delam mikhad bishtar bedonam va bedonam ke masalan chand nafar raftan va peyda nashodan aya hanoz ham jahaye nashenakhtehi hast va az in jor chizha
    bazam mamnonam azat
    be omide didar

    پاسخحذف
  9. مطلع شدم که کسی به اسم و آدرس من در سایت دوستان ایجاد مزاحمت و استفاده از کلمات رکیک کرده....ضمن عرض پوزش خواهشمندم به اینگونه افراد که سعی در از هم پاشیدن ارتباطات می کنند توجهی نکنید....
    به وبلاگم سر بزنید...این چند روز خیلی تنها شدم

    پاسخحذف
  10. نشستم و مطلبت رو خوندم.....واقعا من هم در عجبم.....بهتون پیشنهاد می کنم کتاب سینوهه که یکی از تاریخی ترین کتابها در مورد علم پزشکی اون زمانه هست رو بخونید...خیلی زیاده اما به خوندنش می ارزه.....خیلی چیزهایی رو توضیح داده که در اون زمان بوده و واقعا شگفت آوره.....
    حتی عمل مغز و سر که توسط پزشکان انجام می شده....سینوهه پزشک مخصوص فرعون بوده....البته فیلمشم تولید شده بوده اما من که دیدم اصلا خوب نبود....حتما وقتی برای مطالعه ی کتابش بذارید...چون پشیمون نمی شید

    پاسخحذف
  11. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  12. اصلن هرچی بیشتر می گذره این موضوعو یعنی اون موضوعو(!) بیشتر باور میکنی

    پاسخحذف
  13. مصر همیشه برای من یه معمای عجیب بوده.یکی از بزرگترین آرزوهای زندگیم اینه که یه روزی بتونم سرزمین فراعنه رااز نزدیک ببینم.کتابهای زیادی در مورد مصر باستان خوندم.اما هیچ کدومشون منو راضی نکرد.سینوهه پزشک فرعون کمی تا قسمتی بیشتر از بقیه کتابهایی که خواندم به من اطلاعات داد.با این همه باز هم تشنه این هستم که اطلاعات بیشتری در این مورد به دست بیارم.پست جدید شما واقعا برای من تازگی داشت.یک علامت سوال دیگه به بقیه علامت سوالهای ذهنم اضافه شد ؟؟تخت جمشید خودمون هم کلی اعجاب برانگیزه ها.ستونهایی به اون عظمت چه طوری علم شدن ؟واقعا چه خبر بوده اون قدیم ها.آدم از کنجکاوی و فضولی میمیره!!!!

    پاسخحذف
  14. سلام شهرام جان
    امیر امیری هستم
    خوشحال می شم تبادل لینک با هم داشته باشیم
    آدرس بلاگ من
    amiri.ved.ir

    پاسخحذف
  15. خیلی خیلی جالب بود...خیلی از مطالبش رو نشنیده بودم

    پاسخحذف
  16. برايم خيلي جالب بود . اي كاش منابع بيشتري معرفي مي كردي كه علاقمندان دنبال مي كردند .

    پاسخحذف
  17. سلام. امیدوارم خوب باشی. من فکر میکنم پیدا کردن یکسری اشکال که فقط شبیه زیردریایی یا هلیکوپتر امروزی ما باشند هیچ چیز رو ثابت نمی کنه. به نظر من اون شخصی که توی کانال ترکی بوده بیشتر بهش می خوره ژورنالیست باشه تا دانشمند. چون استنتاج این گزاره که اونها توانایی سفر درزمان رو داشتن از همچین داده هایی تنها می تونه کار نویسنده های داستان ها علمی - تخیلی غیر متعهد یا ژورنالیست هایی که کاری جز شلوغ بازی بلد نیستن باش.
    موفق باشی. ع.م مطلق

    پاسخحذف
  18. معمولا پسرها به دخترها چه پیشنهادی میدن؟ از همون ها بوده.
    بو رو هم که خودم اعلام کردم!
    (انتظاراتتون خیلی بالاست،توقع داشتین توی 30 دقیقه جواب بدم؟!)

    پاسخحذف
  19. درود
    من هم زماني خيلي برام جالب بود و در اين زمينه خيلي شبهه داشتم.از جمله شنيدم كه فضايي ها اين ساختمون ها رو ساختن و در پرو و نزديك ژاپن هم چنين ساختمون هايي هست.
    وجود فضايي ها رو در حمله اسكندر به ايران هم ديدن.از جمله ذوب شدن سنگ ها در حمله اسكندر و جايي در تاريخ يونان نوشته اند كه قبل از حمله ما خدايان اسماني لشكر رو تارومار مي كردند.
    تا اينكه پارسال يك مستند در شبكه چهار ايران ديدم كه به تمام اين پرسش ها دانشمندان با دليل جواب مي دادند.
    اول اينكه اصلن برده مرده اي در كار نبوده و خود مردم مصر مانند الان كه مردم ما مي رند حج و عشق حج رفتن دارند اون ها هم عشق ساخت و ساز براي فرعون داشتند. اصلن ساخت هرم براي همه مرسوم بوده و براي پادشاه عظمت داشته. حتي طريقه بريدن و حمل و كار گذاشتن سنگ ها رو هم توضيح دادند

    پاسخحذف
  20. اگر به این مباحث علاقه دارید پیشنهاد میکنم از وبلاگ دنیایی بی جواب که چندین سال است در مورد اینگونه موضوعات مطلب مینویسد دیدن کنید.
    http://yahoo2.blogfa.com

    پاسخحذف
  21. جالب بود شهرام عزیز

    من این وبلاگت رو ندیده بودم، بطور اتفاقی از بالاترین اومدم اینجا
    از این به بعد بیشتر میام

    پاسخحذف
  22. به نظر میاد فتو شاپی باشه. منبع خبر رو لطفا ذکر کن.

    پاسخحذف
  23. اطلاعات خوبی بود

    پاسخحذف
  24. تو این لینک هم چیزهای جالبی میشه خوند البته بیشتر سرگرمی است
    http://www.daniken.com/

    پاسخحذف
  25. یه سر به این سایت بزنید متوجه می شوید
    http://www.catchpenny.orgabydos.html/

    پاسخحذف
  26. man ham dar injoor mavared maghaleh va ya documentation ziad didam,ya khoondam.hamishe ham doost dashtam soalatam ro az janbeye elmi peygiri konam.moteassefane nemitooonam dar chand jomleye kootah az ;maya ,gilgamesh,kambuca ,va ya gheyre begooyam.tanha az tamamie in shavahed ehtemale yek chiz besyar mohrez ast.va oon inke ma az faza mehmanane ziadi dashtim hatta agar ghaboolash kami doshvar bashad.yek jomle be khateram miad va oon inke chera waghti az khoda ya moghadassat sohbat misheh ,ma az zaman haye door hamishe an ra dar aseman ha josto joo mikardim ,va na az zamin ?

    پاسخحذف
  27. چه عجب این آثار را به تاریخ ایران ربط ندادید.متاسفانه بعضیها هر چه میبینند میگویند آثار تمدن ایران است.

    پاسخحذف
  28. به نظر من اهرام مصر دیوار چین و...اعجاب انگیز نیستند چیزی که اونا رو واسه ما اعجاب انگیز کرده اینه که چرا با گذشت این همه زمان بشر نه تنها پیشرفت قابل توجهی نکرده بلکه پسرفت هم کرده.
    که میتونه دلایل زیادی داشته باشه:
    1.ظهور اسلام و سرگرم کردن ادما به یکسری عقاید و تعصبات خرافی.
    2.قوی تر بودن انسانهای اولیه به علت زن های قوی تر و تغذیه بهتر.
    3.تهدید بردگان به مرگ در صورت عدم فعالیت.
    و در اخر به قول دکتر شریعتی تمدن یعنی دشنام یعنی کینه یعنی نفرت یعنی اتار ستم هزاران سال برگرده و کشته اجداد من.

    پاسخحذف
  29. چرخ گردون عزيز با دورود و سپاس از مطالبى كه در وبلاگت مطرح ميكنى جالب خواندى ومفيد هستند ٠از حضور شما عزيز و ديگر وبلاگ داران محترم تقاضا دارم صفحه وبلاگتان را كه در متن سياه(مشكى)ونوشته ها سفيد است را تغير داده و از رنگى ديگر در متن و نوشته هايت استفاده نماييد علت اين استكه متن سياه با نوشته سفيد روى آن به شدت بينايى را ضعيف ميكند ٠ ابتدا من اول بار كه وبلاگ شما رجوع كردم بعد چند دقيقه دچار چشم درد شديد شدم ازدو دوست ديگرم خواستم كه آنها آزمايش كنند آن دو هم به دردمن گرفتار شدند وفكر ميكنم كه ديگر ان هم بدون آنكه بدانند دچار چشم درد ميشوند ٠بنظرم يك راى گيرى كرده و نتيجه را خودتان ملاحظه فرماييد٠پيروز باشيد

    پاسخحذف
  30. akhe man be to chi begham
    takhte jamshid khodemoon ya hamoon parseh hezaran barabare in ahram arzesh dare
    va marmoztare
    aghe inhame daneshmand ke to mesr ekteshaf mikhonand dar iran boodan
    be marmozi tamadoone iran pey mibordan
    khodom tamadoni hast ke az ebtedaye vojodi yekta parast va khoda parastand
    to irani hasti on vaght darbareye tamadoone khodemon chi????????????????????????????????????????

    پاسخحذف
  31. سلام
    براي اطلاعات بيشتر به وبلاگ من www.ufolove.wordpress.com سر بزنيد.خوشحال ميشم.

    پاسخحذف
  32. سلام آقا ممنون که خبرم کردی . من هم در مورد مصر خیلی فکر کردم. خیلی هم دوست دارم که یک روزی بتونم این جای جادویی رو به چشم خودم ببینم. خیلیا در این مورد نظر دادن . نظرای درست و غلط واسه همین منم می خوام نظر شخصی خودم رو برات بنویسم. تقریباً همه ی مردم دنیا به این فکر می کنن که بشر هر روز در حال پیشرفت هست یعنی در حال جلو رفتن اما من بر عکس این فکر می کنم یعنی به این فکر می کنم کههر روز که می گذره بشر بیشتر مبهمات برای خودش می سازه. نمی دونم چطور ی تونم این نظریه ی احمقانه رو شرح بدم اما بذار بهت بگم که اونم اینه که وقتی چیزی اشباه می شه خودش رو به طرز عجیبی از بین می بره. مثلا ً کشورای پیشرفته هر روز کلی خرج می کنن که تکنولوژِی بدست بیارن و اون علمی هم که به دست میارن رو مخفی نگه میدارن و به هیچ مملکتی نمیدن. این عمل اونا برای استعمار کشورای به قول اونا عقب افتادست اما خودشون نمی دونن که اما این واقعیت رو فراموش کردن که اون کشورای عقب افتاده و استعمار شده به سادگی در حال زندگی کردن هستن و در عوض اونها هستن که خودشون رو هر روز درگیر و درگیر تر می کنن. به نظر من تمدنهای پیشرفته ی قدیم هم دچار این علم بودن و در کنار اون علم دچار این طرز فکر غلط اونم اینکه می شه با نادون نگه داشتن علمشون از دیگر قومها و ملیتهای اطرافشون استفاده کنن ولی در نهایت خود اونها بودن که با علمشون دخل خودشون رو آوردن. مثلاً به تاریخ مایاها یه نگاهی بنداز یا به همین مصر نگاه کن . چرا ساختمانها یا شهرهای متمدن اون دوران به یکباره رها شده و مردمش رفتن در اطراف اون شهر های متمدن شروع به زندگی کردن. چرا اون تمدنها با اون ساختمانهاشون نابود شدن اما اون مردم ساده به دور از تمدن سالیانه سال دوام آوردن. یه مثال راحت تر میزنم چرا هیچوقت به این فکر نمی کنی که چرا آدمای روستایی بیشتر از شهر نشینا عمر می کنن؟ خلاصه ی حرفم اینه که زندگی ساده اما سالم دوامش بیشتر از زندگی متمدن اما ناسالم هست. بازم اگه نتونستم نظرم رو خوب توضیح بدم بگو تا دوباره بیامو کلی سخنرانی کنم!!!!!!!

    پاسخحذف
  33. http://www.catchpenny.org/abydos.html
    این لینک رو یکی از دوستان لطف کردن و توی بالاترین گذاشتن که توضیح میده این عکس ها در واقع همپوشانی 2 نوشته قدیمی بوده . دیدنش خالی از لطف نیست



    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  34. این مبحث خیلی جالبه
    حتما ارابه ی خدایان رو خوندی؟ نه ؟
    نظریه می ده که از فضا یه عده می یان زمین
    یه چیزایی درست می کنن
    خدا و این صحبت ها هم ازهمون وقت ها درست می شه
    وای عاشق این ایده ام

    پاسخحذف
  35. درود
    دعوت هستيد به روايت پارسي براي يك نقد بي تعارف و سلاخانه( به ظن نویسنده ) بر داستان بي چيزي نوشته نظام الدين مقدسي
    سپاس از حضور سبز -كه ممنوعه- شما
    [گل]

    پاسخحذف
  36. برای من همه چیز عجیب و جالبه
    با آزاده موافقم


    ممنون

    پاسخحذف
  37. ITS BETTER THAT YOU SIT IN A CALM PLACE AND WRITE SOMETHING ELSE AMAZING SAME AZ THIS { BE JAYE WEBGARDI VA MOHABBAT BE DIGARAN..}HEY MIAM MIBINAM JADID NADARI HICHI
    ..AaaHHH.{ GHIAFEYE MAN ALAN ASABANIE VA PORRO VA TALABKAR

    پاسخحذف
  38. سلام
    ممنون از لينكت.منم لينكت كردم.
    نه اونم موجود فضايي به وبلاگهايي كه لينكشون كردم سر بزن تا متوجه شوي.منم لينكت كردم.راستي ارابه خدايان اريك فن دونيكن را حتما بخون.

    پاسخحذف
  39. در مورد چنین نظریه

    (مطالب) های خیلی سخت که آدم بخواد فکر کنه چه برسه به این که بخواد نظر بده،،،

    من هم زیاد راجبه این مطالب فکر می‌کردم که جریان چه چه هست ،،، ولی‌ با خوندن کتاب ارابهٔ خدایان،، کلا قاطی‌ کردم و رسما دیگه فکرشم نمیکنم،

    به هر حل اگه نخوندینش حتما به خونینش، جز اون کتاب‌های هست که باید از کنار خیابون پیداش کنین،،،

    ممنون،،

    پاسخحذف
  40. گاهی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما ، در این سر دنیا ، عرق می ریزیم و وضع مان این است و آنها ، در آن سر دنیا ، عرق می خورند و وضع شان آن است! ... نمی دانم ، مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن

    پاسخحذف
  41. سلام، مطالبتون بسيار جالب بود اما در مورد شيوه ساختشون دانشمندا معتقدن با ساخت سطوح شيب دار با خاك قطعات سنگ را هول داده و رو هم مي ذاشتن

    پاسخحذف
  42. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  43. سلام شهرام عزيز
    مطالب پربار و جالب وبلاگ تون رو مطالعه كردم، طرح موضوعات فرازماني چه پس و چه پيش دلهره و ياس و نااميدي به همراه داره ولي حقايقي هستند كه غفلت روزمرگي و زندگي تصنعي مانع از انديشيدن و پرداختن به انها مي شود. در زمان اندكي كه براي زيستن داريم چقدر كارناتمام داريم كه مي دانيم و خيلي ها را هنوز نميدانيم ولي بايد انجام دهيم. به نظر من مهم نيست ما در مورد اينده گان و گذشتگان چه نظري داريم چون هيچ وقت براي ما ملموس نخواهند بود ولي اينكه آينده گان در مورد ما چه خواهند گفت مختاريم بناهايي از عشق بسازيم و يابرج هايي از نفرت و غرور و دروغ و كلي صفات ناپسند در حرف ولي پسنديده و مصلحتي در عمل. آنها هستند كه به ما تاسف خواهند خورد و از ما مثل اقوام با بلاي آسماني از بين رفته ياد خواهند كرد. واي به حال معرفتي كه به ما ارث رسيد و ما از نامش خرسند شديم ولي بي آنكه بدانيم با خودخواهيمان تيشه به ريشه تمام اخلاقيات زديم و بشري افريديم كه تاريخ در دون فكري و فسادش مثالي به خود نديده است.
    شهرام عزيز ممنونم كه منو پذيرفتي منم پر حرفم پر دردم مثل تو و تمام دوستاني كه فكر انساني و انسان بودن فراتر از مرز و زمان را در ظلمات دنياي كبر و غرور و دروغ در جستجو هستند.
    اميدوارم بتوانيم لااقل خودمان را نجات دهيم.

    پاسخحذف
  44. سلام
    متن جالبی نوشتید
    اهرام مصر توسط انسانها ساخته نشده
    فقط انسانها تو ساختش کمک کردن
    اهرام مصر توسط موجودات بعد دیگر ساخته شده
    و مصریان بسیاری از علوم خود را از تقدیس و پرستش خدایان( موجودات بعد دیگر) بدست آوردند
    الان نیز این علم در حال به کارگیری هست منتهی توسط گروهایی خاص که قدرت رو در جهان بدست گرفتند خیلی ها باز هم به پرستش خدایان( موجودات بعد دیگر) مشغولند اگر تحقیق کنید متوجه می شوید

    پاسخحذف
  45. سلام
    متن جالبی نوشتید
    اهرام مصر توسط انسانها ساخته نشده
    فقط انسانها تو ساختش کمک کردن
    اهرام مصر توسط موجودات بعد دیگر ساخته شده
    و مصریان بسیاری از علوم خود را از تقدیس و پرستش خدایان( موجودات بعد دیگر) بدست آوردند
    الان نیز این علم در حال به کارگیری هست منتهی توسط گروهایی خاص که قدرت رو در جهان بدست گرفتند خیلی ها باز هم به پرستش خدایان( موجودات بعد دیگر) مشغولند اگر تحقیق کنید متوجه می شوید

    پاسخحذف
  46. سلام
    متن جالبی نوشتید
    اهرام مصر توسط انسانها ساخته نشده
    فقط انسانها تو ساختش کمک کردن
    اهرام مصر توسط موجودات بعد دیگر ساخته شده
    و مصریان بسیاری از علوم خود را از تقدیس و پرستش خدایان( موجودات بعد دیگر) بدست آوردند
    الان نیز این علم در حال به کارگیری هست منتهی توسط گروهایی خاص که قدرت رو در جهان بدست گرفتند خیلی ها باز هم به پرستش خدایان( موجودات بعد دیگر) مشغولند اگر تحقیق کنید متوجه می شوید

    پاسخحذف
  47. در مورد چنین نظریه

    (مطالب) های خیلی سخت که آدم بخواد فکر کنه چه برسه به این که بخواد نظر بده،،،

    من هم زیاد راجبه این مطالب فکر می‌کردم که جریان چه چه هست ،،، ولی‌ با خوندن کتاب ارابهٔ خدایان،، کلا قاطی‌ کردم و رسما دیگه فکرشم نمیکنم،

    به هر حل اگه نخوندینش حتما به خونینش، جز اون کتاب‌های هست که باید از کنار خیابون پیداش کنین،،،

    ممنون،،

    پاسخحذف
  48. man ham dar injoor mavared maghaleh va ya documentation ziad didam,ya khoondam.hamishe ham doost dashtam soalatam ro az janbeye elmi peygiri konam.moteassefane nemitooonam dar chand jomleye kootah az ;maya ,gilgamesh,kambuca ,va ya gheyre begooyam.tanha az tamamie in shavahed ehtemale yek chiz besyar mohrez ast.va oon inke ma az faza mehmanane ziadi dashtim hatta agar ghaboolash kami doshvar bashad.yek jomle be khateram miad va oon inke chera waghti az khoda ya moghadassat sohbat misheh ,ma az zaman haye door hamishe an ra dar aseman ha josto joo mikardim ,va na az zamin ?

    پاسخحذف
  49. به نظر میاد فتو شاپی باشه. منبع خبر رو لطفا ذکر کن.

    پاسخحذف
  50. اگر به این مباحث علاقه دارید پیشنهاد میکنم از وبلاگ دنیایی بی جواب که چندین سال است در مورد اینگونه موضوعات مطلب مینویسد دیدن کنید.
    http://yahoo2.blogfa.com

    پاسخحذف
  51. برايم خيلي جالب بود . اي كاش منابع بيشتري معرفي مي كردي كه علاقمندان دنبال مي كردند .

    پاسخحذف
  52. سلام شهرام جان
    امیر امیری هستم
    خوشحال می شم تبادل لینک با هم داشته باشیم
    آدرس بلاگ من
    amiri.ved.ir

    پاسخحذف
  53. اصلن هرچی بیشتر می گذره این موضوعو یعنی اون موضوعو(!) بیشتر باور میکنی

    پاسخحذف
  54. مطلع شدم که کسی به اسم و آدرس من در سایت دوستان ایجاد مزاحمت و استفاده از کلمات رکیک کرده....ضمن عرض پوزش خواهشمندم به اینگونه افراد که سعی در از هم پاشیدن ارتباطات می کنند توجهی نکنید....
    به وبلاگم سر بزنید...این چند روز خیلی تنها شدم

    پاسخحذف
  55. کاش اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن وجود داشت چون بی اطلاعی شیر کردن نمیخواد!

    پاسخحذف
  56. mmmm.be nazare man ke danesh va agahie oon zaman balatar az alane ma boode va dar yek dore hameye elme bashar az dast rafte va ma alan taze darim zoor mizanim ke be jai beresim ke ajdademoon salha ghabl residan

    پاسخحذف
  57. salam.mersi az in matlab.
    etefaghan yeki az jazzab tarin masayele zehni manam boode in ghazie.
    didane hamin 1matlab kafi bood ta dar weblogam linket konam.
    ye sari ham be man bezn.

    پاسخحذف