سلام
وبلاگ ها رو شاید بشه جدید ترین و محبوب ترین سرویس های اینترنتی حساب کرد که از زمان پیدایش شون انقلابی تو اینترنت و فرهنگ استفاده از اون ایجاد کردن ؛ این محبوبیت به خاطر آسون بودن کار کردن با اونها از طرفی و رایگان بودن شون از طرف دیگه هستش . این طوری هر کسی از هر طبقه ای و طرز فکری میتونه خیلی راحت یه بلاگ برای خودش باز کنه و وارد دنیای نامحدود اطلاعات بشه . میتونه نظراتش رو منتشر کنه و میتونه با دنیای اطرافش تعامل برقرار کنه . مخصوصاً تو کشور های محدود و بسته ای مثل ایران که آزادی بیان وجود نداره و رسانه های آزاد نداریم وبلاگ ها نقش بسزایی تو اطلاع رسانی و ارتقای فرهنگ جامعه دارن .

به خاطراین اهمیتی که وبلاگ ها توی زندگی شخصی تک تک ماها دارن تو سراسر دنیا روز 31 آگوست رو روز جهانی وبلاگ نویسی اعلام کردن . البته علت انتخاب این روز فقط به خاطر شبیه بودن « 3108 » به کلمه « Blog » هستش . امروز پنجمین سالگرد این روز نیکو هستش. خوشحالم که تو جمع شماها هستم و مطالب خوب تون رو دنبال میکنم ، خوشحالم که این امکان رو دارم که هر روز مطالب تون رو بخونم و براتون نظر بذارم و باهاتون تبادل نظر کنم و خوشحالم که وبلاگ دارم ، روز جهانی وبلاگ رو از صمیم دل به همه تون تبریک میگم .
با درود و سپاس فراوان : شهرام

24 نظر:

  1. آقا دست مريزاد . راستش نمي دونستم كه روز جهاني وبلاگ هم داريم . خوبه . توي ايران كه به وبلاگ نويس ها محكوميت زندان و اين چيزها كادو مي دين . جاهاي ديگه چطور ؟ كادو چي مي دن به اين مناسبت ؟

    پاسخحذف
  2. جالبه من نمي دونستم همچين روزي هست. با اجازتون اين مطلب را تو وبلاگ خودم نقل مي كنم. روزتون مبارك

    پاسخحذف
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaa
    چه جالب چه باحال چه خوب
    خیلی کیف کردم
    مبارکه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

    پاسخحذف
  4. che jaleb che roozi khoobi .....merC ke goftyn

    پاسخحذف
  5. سلام شهرام جون
    منم به عنوان یه عضو جدید این روزو تبریک میگم.

    پاسخحذف
  6. ممنونم دوست خوش ذوقم برای تبریک چنین روزی
    من هم چیزی در موردش نمیدونستم

    برای شما هم مبارک

    به امید روزی که نمایه کامل همه مون واقعا کامل باشه
    با یه عکس ناز و خوشگل کنارش

    پاسخحذف
  7. شهرام عزيزتبريك هم بابت شستن وبلاگت با وايتكس و هم به دليل روز وبلاگ
    هميشه اينجا يه چيزي ياد مي گيرم.
    چند مي گيري دوباره وبلاگت رو سياه كني؟






    سروش عليزاده

    پاسخحذف
  8. منم نمیدونستم همچین روزی وجود داره،این روزها که هی پیغام پسغام فرستاده میشه که براساس قانونی که به جرائم اینترنتی می پردازه وبلاگ نویس مراقب باشند در وبلاگ هایشان چی می نویسند؟ این روزها که بسیاری از قلم به دستان خوب کشور در زندان ها به سر می برند بیش از پیش به تأثیر قلم پی برده ام.

    پاسخحذف
  9. خوشحالم که تو این مدت تونستم از طریق 360 با بعضی از بلاگ نویس های خوبمون آشنا بشم. و خوشحالم که شماها از اون دسته بودید
    :)
    روزتون مبارک آقا

    پاسخحذف
  10. سلام آقای بیطار
    جالب بود.من نمیدونستم یه همچین روزی هم وجود داره که به لطف وبلاگ شما فهمیدم.ممنون
    منم خوشحالم از اینکه وبلاگی دارم که میتونم حرفامو بزنم بشنوم و خوشحالم به خاطر همه دوستای خوبی که توی این محیط پیدا کردم.
    حالا که روز وبلاگ نویسیه بهتون میگم من توی یک وبلاگ دیگه هم مینویسم.نمیدونم اهل داستان هستین یا نه؟به هر حال وب مشترک ما که سایه سپید هم هست افسانه جن و پری نام داره و نویسنده این قسمت از داستان من بودم.خوشحال میشم از نظرات سازنده تون اونجا هم ما رو بهره مند کنید.
    http://fairy-tale.persianblog.ir
    با تشکر.

    پاسخحذف
  11. دوباره سلام
    منم بهت این آزاده پنهانی رو تبریک میگم. یعنی جایی یا صفحه ای که توش میشه آزادانه نوشت.
    واقعاً موضوع جالبی رو برای نوشتن کشف کردی. بهت دوباره برای این سلیقت تبریک میگم.
    یک چیز دیگه توی وبم نوشتی که از سبکی که من شعرم رو نوشتم غمگین می شی و اینکه شاید اصلاً این خود من هستم که غمگینم شاید اینایی که گفتی درست باشه اما من منظورم از این شعر

    مدتیست بی خود از خود در رنجم

    و بی احساس می گریم

    اینگونه دلتنگم

    که چون گنجشککی

    بر شیشه می کوبم

    چه بس بیهوده می کوبم

    این شیشه بی تردید از سنگ است

    این همان تصویری از مرگ است

    گنجشک بی پرواز افتاده

    شیشه خونین بار ایستاده

    خیال کن پرنده ای و می پری

    اما تا کجا؟

    خیال کن که مرده ای و می پری

    حال تا به هر جا


    فقط این بود که بگم آزادی وقتی به دست میاد که براش عزیزترین چیزاتو فدا کنی.
    در ضمن در مورد اون موضوع تناسخ و فیلم کیدمن باید بگم که اون فیلم اصلاً ربطی به تناسخ نداشت بهتر دونبال یه فیلم با بازی دمی مور بگردی که توش دمی مور نقش زنی و بازی می کنه که وقتی می خوابه می ره به گذشته های قدیم و وقتی بیدار میشه میاد به زمان حالش که آخر فیلم حتی بیننده هم نمی فهمه کدوم دنیا واقعی هست(اسم فیلم یادم نیست)
    یه چیز دیگه
    ممنون که رک و روراست نظراتو برام مطرح می کنی
    از این بابت ازت تشکر می کنم

    پاسخحذف
  12. سلام. من نمی دونستم یه همچین روزی هم هست. چه جالب. می شه امیدوار شد که نویسی توی ایران چقدر تونسته روی افکار عمومی کار کنه. جای اون هست از عزیزان وبلاگ نویسی هم که تو این مدت جونشون رو به خاطر تفکر و آزادی خواهی از دست دادن هم یادی بشه.
    پایا و مانا باشی شهرام عزیز
    با دروود

    پاسخحذف
  13. سلام
    ميگردم اون عكسو پيدا ميكنم.
    راجع به سفر زمان اون سايت منبع را حتما ببين .

    پاسخحذف
  14. منم خوشحالم كه به جمع وبلاگ نويس ها اومدم و دوستاي خوبي مثه شما پيدا كرئم...منم تبريك مي گم اين روز رو به تو و همه ي وبلاگ نويس ها

    پاسخحذف
  15. شهرام جان، سلام و درود. من زیاد به وبلاگم سر نمی‏زنم. چون اصولا وبلاگ نویس نیستم. ممنون بابت نظرات خوبت.

    پاسخحذف
  16. سلام شهرام جون.
    مرسی‌ از نظرهای خوبت.تو از اون آدمهایی هستی‌ که احتمالا تو ایران به فامیل خوب و درست و به جا سر میزدی.
    من نمیدونستم هم چین روزی هست.
    جالب بود مرسی‌.
    روزمون مبارک پس...

    پاسخحذف
  17. سلام

    مرسی شهرام جون

    منم به نوبه خودم این روز رو تبریک می گم

    پاسخحذف
  18. شهرام جان، سلام و درود. من زیاد به وبلاگم سر نمی‏زنم. چون اصولا وبلاگ نویس نیستم. ممنون بابت نظرات خوبت.

    پاسخحذف
  19. جالبه من نمي دونستم همچين روزي هست. با اجازتون اين مطلب را تو وبلاگ خودم نقل مي كنم. روزتون مبارك

    پاسخحذف
  20. خوشحالم که تو این مدت تونستم از طریق 360 با بعضی از بلاگ نویس های خوبمون آشنا بشم. و خوشحالم که شماها از اون دسته بودید
    :)
    روزتون مبارک آقا

    پاسخحذف